duminică, 21 septembrie 2008

luni

Am fost ieri la o mănăstire...Ciolpani. Am avut acelaşi sentiment ca şi în Mall-ul din Bacău......un loc uluitor de pustiu....gol spiritual....deşi plin de oameni, măicuţe....popi.....totul pute de fals. M-a îngrozit mizeria umană văzută acolo....oameni reci, comerţ cu sfinţii.....o biserică înfiorător de colorată....parcă eram atacat din toate părţile de îngeri aiuritor de coloraţi....nu m-am putut relaxa deloc în biserică....doar un simţământ apăsător de ameninţare peste tot. Şi în aer mirosul ăla greţos de sarmale prost făcute, insipide....uscate. Peste tot cerşetori.... măicuţe care implorau bani pentru construirea unei noi coşmelii de-astea de prost gust perntru proslăvirea lui Hristos...oameni cu cancer....babe speriate de mânia lui Dumnezeu....bărbaţi cu feţe de puşcăriaşi. Şi la budă, în veceu, plutea un căcat mare, uscat....cu nişte boabe galbene de porumb vizibile în el....completare coloră perfectă cu sfinţii din biserică.
Am plecat de acolo îngreţoşat....deprimat....nu-mi trebuie Dumnezeu şi religie şi popi.....mă cac pe ele.....mai bine mi-e oricând cu demonii mei din stomac, cu plictiselile mele enorme.... cu disperarea mea.

Am auzit cu ceva ore în urmă o damă implorând pentru sex într-un fel foarte delicios: "hai la mine, că-ţi dau kurtos dacă vii" - îi spunea ea iubitului prin telefon. M-a înduioşat candoarea ei....dar nu m-am putut stăpâni să râd zgomotos....toată lumea râdea în maşină în hohote de ea....damele proaste au devenit deliciul meu....nu mă pot stăpâni să nu fiu porc cu ele....şi să le provoc în continuu....ador reacţiile indignate pe care le scot de la ele....îmbufnările.....tăcerile furioase..... injuriile.

Niciun comentariu: