joi, 11 septembrie 2008

joi

Azi am meditat puternic la funcţiile Winamp-ului. Tocmai mi-a oferit o şedinţă psihologică gratuită, m-a învăţat ceva despre mine. Are 2 opţiuni de alegere a melodiilor: prima e una după alta...ceea ce-ţi oferă controlul asupra a ceea ce urmează şi ştii la ce să te aştepţi...dar monotonia faptului de a şti totdeauna ce vine în continuare devine deseori plicticoasă……şi cealaltă e la întâmplare....sau are calculatorul un sistem complicat de alegere a lor, nu ştiu...care uneori mă surprinde prin ineditul alegerilor....însă se întâmplă câteodată să nu-mi place melodia aleasă....şi mi-e lene să depun efortul de a schimba piesa.
Am observat că folosesc aproape întotdeauna prima opţiune...ceea ce înseamnă că vreau să ştiu ce urmează, la ce să mă aştept....vreau să deţin controlul situaţiei....uneori duc asta până la extreme....crecă încerc să anticipez toate căcaturile care sunt pe drum şi să fiu pregătit pentru ele. A dracu' Winamp-ul ăsta...foarte psihanalitic construit!

Acum mă destrăbălez...l-am pus pe modul random!

Niciun comentariu: