sâmbătă, 27 septembrie 2008

sâmbătă

Am devenit dependent de supermarketuri .... nu neapărat de produsele lor ..... ci de a mă afla acolo...mă fascinează ..... sunt templele mele .... îmi regăsesc echilibrul interior în ele .... mă simt ocrotit în anonimatul lor ..... şi oricine aflat acolo nu dă 2 bani pe ce faci .... sunt ca nişte navete spaţiale imense, autosuficiente .... rupte de lume. Aseară .... năucit de atâta inactivitate şi de vreo 13 ore de somn, m-am îmbrăcat, m-am suit într-un autobuz şi m-am dus în Selgros .... nu mi-am luat mare lucru ..... o sticlă de whisky .... un set de plicuri, de care n-am nevoie ... m-am uitat la raftul de muzică românească, după o formaţie care-mi place.... şi m-am cufundat în liniştea de acolo .... în indiferenţa tuturor, care pluteşte în aer ..... sub lumina intensă de pretutindeni .... am devenit un copil al supermarketului!

Azi văd că am poftă de scris.....am mai găsit ceva ce merită încredinţat posterităţii în blogul ăsta: au început să-mi iasă coşuri pe cur....de-alea mari....dureroase. E nasol când mă aşez, mă cam doare.....e de la lipsa de futai.

2 comentarii:

Nimeni spunea...

Pretentii? Daca nu vrei sa dai sticla aia de vin spune. Ma multumesc si cu un pahar de whisky.Trebuie sa recunosc totusi ca ai dreptate, toti oamenii amarati sunt insuportabili.Nu se suporta mai ales intre ei.Si ca si tine cred ca din motive de superioritate. Tristetea mea existentiala e mai frumoasa ca a ta. A ta e doar o laba trista, a mea e mai mult e un supt de pula. Te-am facut, mother fuker!Am toate motivele sa emit pretentii la o sticla de vin. Poate iesim astazi undeva sa vedem a cui e mai lunga si mai frumoasa.

Anonim spunea...

ti-au crecut coaie în scris....felicitari...îmi place!