miercuri, 10 septembrie 2008

miercuri

Nasoale mai sunt conversaţiile amoroase….mai ales cele de pe la 3 dimineaţa...... te sug de vlagă mai ceva decât o partidă de sex. Noroc că am băut în continuu în timpul ei. După o discuţie de vreo 2 ore, din care n-am reţinut mai nimic....totul e lipsit de logică..... am acelaşi sentiment ca şi cel pe care-l am după ce scutur covoarele....că a fost totul degeaba....nu văd rostul!

Ce împuţite sunt dimineţile....mai ales cele în care trebuie să lucrezi! M-am căcat….acu beau o cafea şi aştept să treacă timpul, să încep primul curs.....e abia 8, în pizda măsii! ...ce deprimantă atmosferă în aer....de eficienţă, efort, activitate intensă, de sudoare a muncii!

Mă escaladează valuri de panică...tot mai puternice! Mă cuprinde frica...groaza....care se instalează în stomac şi mă roade pe îndelete....din ce în ce mai des...îmi aduce un gust de vomă în gură. Bizar! Beau nişte whisky rămas de la petrecere...poate îmi mai revin. Aştept nişte vizite....şi n-am nici un chef de ele. Vreau acum doar să mă bag în pat, să mă strâng covrig...să aştept întunericul şi să încerc să adorm, poate mă lasă demonii în pace.

Un comentariu:

Anonim spunea...

...acum am un pic de pretentii cathartice...
dar adevarul e ca e intereesant pentru mine sa cuget cum un om iubeste, cum sufera, cum il doare in cot si asta ma face sa ma gandesc cum fac eu lucrurile astea sau daca le fac...