vineri, 14 noiembrie 2008

vineri

m-am trezit iarăşi în toiul nopţii cu gânduri sumbre.....fac asta din ce în ce mai mult în ultima vreme.....micile mele atacuri nocturne de panică ...... au trecut ceva ani buni de când nu le-am mai avut......parcă îmi lipseau! E aproape amuzant cum se întâmplă de fiecare dată.....somnul meu liniştit este deodată ambuscat de vreun gând furios......de pildă acum.....nedumeririle şi spaimele mele amoroase în care sunt prins în ultima vreme......păcătoasă afacere să rămâi singur cu gândurile tale.....violente, dureroase, ascuţite...... ca o lamă ...... care taie în carne vie la prima atingere!! Şi.....vruuuuuum!!.........sunt ca băgat în priză.....somnul mi-a sărit complet......e la primele ore ale dimineţii......creierul mi-e brusc inundat de vreo idee paralizant de dureroasă...... un demon răutăcios .....stau pe întuneric, în camera mea, sub plapumă, şi-l las să-şi facă treaba liniştit ....... să mă fută ....... indiferent de ce aş face, n-am cum să mă împotrivesc lui.....şi mi-e şi prea lene să mă dau jos din pat să fac ceva - să amăgesc durerea..... să fim serioşi!! ...... sau să caut telecomanda tv-ului ..... oricum.....nu e nimic de văzut la televizor la ora asta.
Azi-noapte.....cam acelaşi scenariu.....doar că de data asta aveam ambele braţe aşezate sub corp....aiurea poziţie.....şi atacul meu de panică vine, ca de obicei......am început să mă obişnuiesc cu rutina lor......mă trezesc......şi mintea mea începe să-l proceseze ..... dar braţele mi-au amorţit ..... au devenit dureroase.....şi trimit semnale tot mai acute spre corpul meu să le mişc ..... să le eliberez.....dar creierul meu....pesemne prea ocupat să se încaiere cu demonii mei.......s-a scurtcircuitat pe undeva.....sunt blocat......he he he.......ce mini-dramă băcăuano - cosmică în plină desfăşurare!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

fa ceva util in pana mea...iesi din casa...cauta alte ocupatii...ia si te plimba...du-te si racneste in parcul Cancicov...dar fa ceva...misca-ti mintea si prin alte parti...lasa ca te scot eu la un calorifer...griji mai multe de creieri...ca o iei pe carari