miercuri, 12 noiembrie 2008

miercuri

mi-am întocmit un program dur pentru astăzi ..... încărcat şi sofisticat........şi foarte intelectual.....nu mai am timp de suferinţe existenţiale sau amoroase.... dă-le-n pizda mă-sii de supărări!! ..........după căcarea de dimineaţă, am să-mi beau cafeaua.....care probabil o să mă trimită înapoi la budă, să mă cac iarăşi.....de obicei cam asta păţesc.....dup-asta, am să mă duc la piaţă....cu maică-mea.....să cumpăr varză de murat .... pentru iarnă......vreo 25 de kile......apoi trebuie să traduc o diplomă de studii, o foaie matricolă şi un certificat de absolvire......foarte palpitant.....şi mai ales bănos ...... apoi am să lichidez un bidon de bere care stă de vreo 2 zile degeaba în frigider.....un pui de somn după......iar deseară, cel mai probabil, o labă.......şi am să mă ocup de nişte whisky ce mi-a mai rămas......şi iarăşi somn.......în sfârşit!.....cu un plan aşa de precis şi eficient, n-am cum să nu mă simt mult mai liniştit..... împlinit spiritual!

Niciun comentariu: