duminică, 30 noiembrie 2008

duminică

n-am băut nimic de şapte zile.....iau antibiotice....se pare că sunt bolnav.....cristoase!....ce-aş băga un pic de tărie acum în mine!! ...... stau ca tâmpitul şi mă uit la pereţii frumos coloraţi ai camerei mele.....şi aştept să treacă timpul.....îmi simt corpul amorţit şi înţepenit.........fumez şi mă masturbez din ce în ce mai mult pe măsură ce zilele trec.....de nervi.....mai am o singură zi de tratament.......am dormit pe rupte săptămâna asta.....noroc că m-au chemat şi la liceu, să înlocuiesc pe cineva la engleză.....am mai pierdut timp şi pe acolo...........sunt un animal complet antisocial dacă nu beau.....am refuzat ieşiri la cârciumă săptămâna asta.....şi o petrecere aseară.....ce să fac?!....să beau suc şi cafea şi să stau posomorât?.....sunt complet lipsit de idei.....de conversaţie, de simpla logică de zi cu zi dacă n-am un minim de alcool în sânge!

Niciun comentariu: