luni, 10 noiembrie 2008

luni

încep să pierd clienţi şi bani din cauza blogului ăsta....asta e de bine....tocmai am ajuns acasă......de la o crâşmă fiţoasă în oraş.....vin....şi multă bere.....foarte beat......habar n-am cum am parcurs aşa distanţă........e trecut de miezul nopţii......eu mergeam încet, clătinându-mă, spre casă şi ascultam liniştit Urma la mp3 player-ul meu....şi, între două pauze de pişat pe spaţiul public, pe la jumătatea drumului meu anevoios, mă sună cineva.....era frig cu draci afară......e amicul meu american.....frustrat.....nu a reuşit s-o fută pe amica noastră comună în seara asta.....tipa a şters-o întins, se pare că trebuia musai să ajungă acasă......şi doar am rămas intenţionat în urmă şi m-am pierdut de ei.....convins că prietenul meu de pahar o fute pe tipă.....chiar beat, cum era.
N-aş zice că-s surprins!!.....fata aia nu e în toate minţile în general....stăteam la masă în crâşmă mai devreme.....eu îmi vedeam de băutura mea......şi ea îl miroase pe D. ... îi zice că pute a transpiraţie.....apoi îi spune că nu s-a mai futut de 18 luni, şi că are nevoie de o pulă rapid....doar atât.....nu vrea o relaţie ...... şi începe să-l mângâie pe păr ..... îşi pune picioarele în poala lui.....iarăşi am probleme serioase în a pricepe femeile....poate şi pentru că nici ele nu ştiu ce vor.....şi bărbaţii, proşti până la capăt, încearcă să priceapă femeile şi să aplice principii de logică asupra ilogicului!

Niciun comentariu: