luni, 17 noiembrie 2008

luni

am fost recent la cel mai trendy show din românia.....noaptea devoratorilor de publicitate.....numai oamenii cool pot să-l aprecieze....da....foarte deşteaptă decizie din partea mea......să dau destul de mulţi bani să mă holbez ..... din ce în ce mai plictisit pe măsură ce timpul trecea......la vreo 5 ore de reclame......fie ele şi extraordinar de deştepte ..... adevărate capodopere!! ....... mai mult n-am rezistat şi m-am cărat de acolo ...... în căutarea unei crâşme.....măcar mă număr şi eu acum între oamenii cool din bacău, care au văzut rahatul ăsta de show.....deşi am ieşit de acolo mult prea sictirit şi scârbit de viaţă!
numai lume bună în jur......elegantă....parfumată......am salutat mai multe persoane decât pot face faţă de obicei......norocul meu că vindeau vodcă pe acolo.....am ras rapid una dublă, la început......ca să pot face faţă.....aş mai fi băgat vreo două, dar muiştii făceau speculă la ea....ruină curată să te îmbeţi acolo......dar m-am scos - am câştigat la o tombolă 15 zile de internet gratuit pe telefon.....ce mai!.......de-acu e inutil pentru o perioadă să mai plătesc factura de internet, nu?!
m-am aranjat şi eu pentru spectacolul ăsta.....ştiam că vine lume fiţoasă la el.....mi-am făcut pantofii....tăiat unghiile.....m-am spălat disciplinat la coaie.....parfumat bine....cu sacoul meu pizdos.....eram o minune!.....mă integram perfect în tablou. Pe drum, hotărăsc cu amicul M. să mergem să halim ceva.....că auzisem zvonuri că o să dureze o veşnicie pacostea asta....şi cum n-aveam timp de un restaurant....intrăm într-un fast-food.....ne aşezăm tacticos la o masă şi mâncăm liniştiţi nişte căcaturi.....dup-aia, bag rapid şi un gin tonic, într-o crâşmă pe lângă. Când ajungem la ateneu, în sală, realizăm că hainele noastre elegante.....noi înşine.....miroseam din plin a kebab şi hot-dogi şi shaorme şi nu mai ştiu ce.....se cam uitau cei din jur la noi....suspicioşi.....ce caută doi halitori de hamburgheri într-o companie aşa selectă?!......ha ha!....şi uite-aşa s-a cam dus pe pulă planul nostru de a ne strecura neobservaţi în rândul lumii bune a bacăului!

Niciun comentariu: