sâmbătă, 4 octombrie 2008

sâmbătă

Sunt paralizat de inacţiune....am dormit de două ori azi la amiază....de mult nu mi s-a mai întâmplat asta, crecă am băgat vreo 14 ore de somn din ultimele 24.....trăiesc în oraşul în care nu se întâmplă nimic.....şi chiar dacă s-ar întâmpla ceva, nu mă interesează! Am ajuns la concluzia că a încerca să ai pretenţii intelectuale sau să faci ceva cultural e o inepţie....o absurditate.....viaţa simplă, doar faptul de a te trezi dimineaţa....îţi oferă trăiri mult prea intense....fie ele de plictiseală sau de disperare, încât o piesă de teatru sau contemplatul unui tablou sunt echivalentul unui căcăţel de pisică în comparaţie cu al unui elefant!

M-am uitat puţin în oglindă adineauri...sunt buhăit, am tâmplele umflate....însă lejer parcă aş bea ceva. Mă tem că dacă mai încerc să beau ceva acum, o să borăsc totul.....cred că m-am culcat beat de prea multe ori săptămâna asta.......dar ce altceva e de făcut aici? Sunt mult prea excitat nervos să mă uit la televizor....sau să citesc ceva. Crecă am să mă apuc de nişte rapoarte de serviciu...mă fute şefa mea de ceva timp să i le trimit....şi sunt atât de aride şi plictisitoare, încât mă gândesc că o să mă amorţească mai rapid şi eficient decât alcoolul!!

Mă hotărâsem mai devreme să beau un vin roşu demisec....dar s-a rupt nenorocitul de tirbuşon în dopul sticlei....e a doua oară când mi se întâmplă asta recent. Nervos, am început să caut un patent, ceva...orice.....simţeam nevoia să beau.....e aproape trei dimineaţa....toată lumea doarme în jur. M-am lăsat păgubaş repede....orice acţiune mă oboseşte aproape instantaneu.....şi am desfăcut o sticlă de şampanie italiană rămasă de la cheful de ziua mea....n-am nimic de sărbătorit acum, dar beau şampanie....şi ce de căcat e....prea dulce....asta e!

Niciun comentariu: