luni, 6 octombrie 2008

luni

Fiind un om al timpurilor moderne, în permanentă căutare de o slujbă mai bună, de o nouă provocare.....hai sictir băh!......am cont pe e-Jobs. Şi nu ştiu cât de inspirat am fost când am făcut setările pentru ce joburi noi să fiu anunţat, fiindcă azi am primit un e-mail că se caută personal nou pentru postul de....ciobani! Nu mă pot abţine să nu chicotesc ca un cretin când citesc cerinţa postului, că e doar una.....o redau întocmai....e prea frumoasă: "singura condiţie e să ştie să mulgă oile". Ce e şi mai amuzant e că salariul minim oferit e lejer de două ori cât câştig eu acum, după ani buni pierduţi prin diverse şcoli.....evident, se oferă şi masă plus cazare! Deşi nu mă calific în fişa postului..... inutil să mai spun că mi-am trimis CV-ul, nu?

2 comentarii:

Nimeni spunea...

Fac rulaj degeaba.E joi azi.

Anonim spunea...

inspiraţia maestre....nu pot să cac la comandă în fiecare zi aşa valori!