joi, 9 octombrie 2008

joi

Mi-am cumpărat ieri nişte şosete. Patru perechi, ca să fiu mai precis.....e prima oară când fac asta.....de obicei se ocupă maică-mea de aspectul ăsta.....şi de cumpăratul chiloţilor...ca să fiu drept! Am acţionat pe loc.....decis....cu determinare....ca un bărbat care ştie ce vrea de la viaţă.....am văzut şosetele pe un raft....m-am chinuit oleacă în privinţa culorii, ce e drept....apoi le-am apreciat după ochi la mărime....şi le-am plătit, mândru, la casă! M-am simţit ca un bărbat adevărat în timp ce ieşeam din magazin .... puternic ... independent.....pregătit să înfrunt ce e mai rău în viaţă! Chestia e .... am realizat mai târziu acasă ..... că habar n-aveam că există mărimi şi la şosete....şi astea pe care le-am cumpărat, cu atâta entuziasm, îmi sunt prea mici. Aşa că m-am hotărât să o las pe maică-mea în continuare să calce în picioare independenţa mea de mascul şi să mă aprovizioneze ea cu şosete şi chiloţi!

Niciun comentariu: