miercuri, 1 octombrie 2008

miercuri

A început să-mi pută căcatul a alcool în fiecare dimineaţă .... mă înec în gustul de canal, de căcat în putrefacţie pe care-l am în gură când mă trezesc .... şi în flegma groasă din gât.....am iar greţuri dimineaţa şi vomit destul de regulat, de regulă când încerc să mă spăl de dinţi la prima oră....îmi simt ficatul mărit, cum îmi împunge stomacul în partea dreaptă....dar sunt absolut încântat de situaţie! Am adunat atâţia nervi acum .... şi furie .... şi plictiseală, încât îmi trebuie cam o sticlă de whisky la două zile pentru a face faţă....plus bere şi vin când mă simt prea mahmur......am renunţat de vreo trei luni să mă mai duc la doctor pentru tratament şi analize la ficat - mi s-a acrit de pesimismul ei.......nici nu mai am asigurare medicală acum. Stările de mahmureală au început să dureze tot mai mult în ultima vreme......mă simt ca un căcat pentru vreo două ore în fiecare dimineaţă....torn cafea şi energizante în mine ca prostul, ca să pot să fac faţă la cursurile mele.....dar psihic, efectele sunt extraordinare.... amorţelile tot mai frecvente ale conştiinţei ... pauzele ... vacanţele pe care le iau faţă de mine - mă învigorează......mă simt excelent....vânos .... cu pula mare!
Am sentimentul bizar, dar foarte puternic, că singura şansă de a mă salva ... de la ce, habar n-am....este să beau!

Acum, în timp ce scriu rândurile astea, beau de ceva vreme nişte bere rece neumarkt, citesc ziarele pe net şi ascult muzică folk.....şi sunt absolut încântat de viaţă, totul pare bine acum....mă doare la pulă de absolut orice....şi berea alunecă superb în mine....mă simt însetat, de parcă aş fi traversat recent un deşert!

Niciun comentariu: