vineri, 30 iulie 2004

vineri

Plictiseală pură. Citesc romane idioate, mi-o frec cam odată la două zile, mă uit la tv. de sparg şi mă melancolizez aiurea. Babacii sunt oripilaţi de lipsa mea de activitate şi, în fiece zi, mă irită cu tot soiul de comisioane idioate. Am visat astă noapte liceul din Hălăuceşti; era dimineaţă, pe o vreme urâtă, cu ceaţă şi burniţă, iar eu eram entuziasmat de excitaţia pe care o simţeam la gândul că urma să o văd pe Alina, lucru care, până la urmă, nu s-a mai întâmplat.

Mă uit acum la mâţa mea cum stă pe pat şi se spală minuţios …. şi aştept pe Buju, cu taică-su să apară. După-amiază, mă duc la bibliotecă, mă întâlnesc cu un amic, la o pizza, vizităm un anticariat, bem ceva şi atât. Apoi, mă întorc acasă, mănânc şi mă uit la televizor până adorm. Asta este o zi încărcată de vacanţă de vară, într-un oraş de provincie!

Niciun comentariu: