miercuri, 28 august 2013

despre musculiţele de alcool şi alte probleme



n-am nimic important de spus
nimic care să schimbe
soarta lumii
iremediabil
ori să provoace revelaţii uluitoare
în problema musculiţelor de alcool

în ultima vreme, am devenit
un expert în ale vânării lor
deşi încă nu m-am lămurit
de unde apar atât de multe
de fiecare dată când beau ceva

cred că am prins vreo şapte
în noaptea asta
deşi, atunci când scăpam de una
era imediat înlocuită
de alte două musculiţe

în ciuda muncii sisifice
pe care o depun aproape cu regularitate
mă simt foarte mândru
de noile mele abilităţile de ucigaş
de musculiţe de alcool
pe care tocmai le-am dobândit

a devenit chiar o plăcere
să flutur la nesfârşit braţele prin aer
mai mult sau mai puţin beat
încercând să le prind
din zborul lor
ameţitor

Niciun comentariu: