duminică, 13 ianuarie 2019

ultima întâlnire



m-am întâlnit azi, pe neașteptate 
cu moartea mea

plin de prejudecăți
m-am uitat, cu mult interes 
filosofic
după o coasă și o figură scheletică
într-o pelerină lungă, neagră
din care să iasă valuri
de spaimă și teroarea
de a nu mai fi

însă, în fața mea
se afla o femeie tristă
cu cearcăne uriașe de neodihnă
îmbrăcată în haine ponosite
cenușii
ce părea plictisită de singura ei 
îndeletnicire
de a înceta vieți

am înțeles, instantaneu
că venise după mine
din privirea ei
plină de eternitate
și oboseală
de milenii
care m-a eliberat
în sfârșit
de bătaia de cap
de a mai exista

recunoscător,
am invitat-o într-o crâșmă de lux
pentru a sărbători moartea
mea iminentă

între multele pahare de vin
muzica asurzitoare
dramele inutile ale 
societății contemporane
și cuvintele lipsite 
acum
de orice valoare
care erau aruncate
cu frenezie
în jurul nostru
am devenit
încet încet
una cu moartea mea

Niciun comentariu: