joi, 26 martie 2015

cântec de jale


of, aida!
te-am văzut acum mulţi ani
întâmplător
într-o dimineaţă
ai ieşit să deschizi geamul tău
de la etajul trei
of of, aida!

of, aida!
ce dimineaţă minunată
mi-ai oferit atunci!
eram pe balcon
fumam prima ţigară a zilei
iar tu abia te trezeai
erai într-o pijămăluţă străvezie
of of, aida!
şi ţi-am zărit, pentru două clipe
in-ter-mi-na-bi-le
sânul dulce
şi rotund
încă adormit
şi uşor transpirat de somn
dar atât de dulce
of of, aida!

of, aida!
nu m-ai văzut atunci
nu m-ai văzut niciodată
deşi exist de atâţia ani
dar tu ai devenit atunci
centrul gândurilor mele
când mi-o luam la mână
de atâtea ori
pentru ani şi ani de adolescenţă tulbure
of of, aida!

of, aida!
au trecut ani
te-am văzut recent
of of, aida!
te-ai rotunjit înfiorător
ai făcut trei copii
vinzi la piaţa de zarzavaturi acum
şi ai pus încă un strat de guşă
of of, aida!

of, aida!
îţi jur aici
în cântecul ăsta de jale
că vei rămâne pe vecie
pentru mine
fata ce deschidea geamul de la trei
în dimineaţa aia minunată
cu sânul dulce
şi rotund
încă adormit
şi uşor transpirat de somn
dar atât de dulce
of of, aida!