duminică, 15 octombrie 2017

dorinţă


cum aş vrea
să-ţi ating chipul
să-ţi sărut fruntea gânditoare
să mă uit cu smerenie
în ochii tăi
să joc darabana cu degetele
pe spatele tău
să-ţi simt sânii strâns lipiţi
de pieptul meu
să mângâi partea interioară
şi catifelată
a coapselor tale
şi să-ţi miros porii respirând
în pielea mea

cum aş mai vrea
să te alint
şi apoi să te cert
cu duioşenie
să-ţi urmăresc toate surâsurile
şi încruntările
cu îngrijorare
să adulmec, satisfăcut
respiraţiile liniştite ale inimii tale
şi să le număr
una câte una
până le pierd şirul

cum aş vrea
să-ţi prind sufletul
mişeleşte
să-l încătuşez
de-al meu
şi să-l eliberez doar câte 10 minute
în fiecare dimineaţă
necondiţionat
doar pentru a te face
să-ţi doreşti şi mai mult
închisoarea îmbrăţişării mele

Niciun comentariu: