marți, 8 octombrie 2013

fata cu picioare splendide şi un zâmbet trist



fata cu picioare splendide şi un zâmbet trist
mi-a vorbit ani de zile 
uneori foarte mult
alteori aproape imperceptibil
dar nu mi-am dat niciodată seama
ce voia să-mi spună de fapt

fata cu picioare splendide şi un zâmbet trist
îmi spunea mii de nimicuri
şi atâtea dureri ale ei
în plimbările noastre lungi din copou -
dar parcă îmi vorbea întotdeauna
într-o limbă străină
şi nu am reuşit nici măcar o dată
să-i răspund cu adevărat

am aflat mult timp după aceea
că a murit câţiva ani mai târziu
măcinată de o boală grea
pe care a ţinut-o ascunsă cu îndârjire
şi îmi plânge inima acum
fiindcă nu am ascultat niciodată cu atenţie
ce încerca să mă facă să înţeleg
fata cu picioare splendide şi un zâmbet trist.

Niciun comentariu: