joi, 15 ianuarie 2009

joi

doare.....da.....doare incredibil.....îl aud.....e universul - sfâşiat în urlete de suferinţă.....îl simt.....în agonie.....scheaună a pustiu....e frig ..... şi singurătate ....... haos ...... întunecat ...... da.... durere înfiorătoare ..... multă ..... vine din nimic....mă izbeşte în puseuri....de fiecare dată mă lasă mai gol.....mai lipsit de apărare....cinismul mi-a murit de mult....nu mă mai poate proteja.......beau....nu ştiu ce să fac acum...... cum să-mi împac demonii.......... habar n-am .....doar stau pe scaun.....delirez alcoolic....închid ochii.....îi deschid ...... aş vrea să-mi fie frică ...... ar fi un simţământ bun.....nu mai am nici un răspuns.....doar durere ..... surdă ...... nemiloasă.....alunec în gol.....nu mai am suport.....îmi mai torn un pahar de whisky......aştept leşinul salvator.....mai e mult alcool până la el......până atunci urlu în gol......degeaba.....sting luminile peste tot....nu le mai suport

Un comentariu:

Anonim spunea...

citeste ceva :-??